Frågor och svar


Hur länge är min frukost giltig?
En betald frukost är giltig i 6 månader. En gratisfrukost är endast giltig dagen efter bokning.

Jag kan inte logga in på Facebook eller se mina vänner i listan. Vad ska jag göra?
Testa att ta bort vår applikation “BestWestern” på denna sidan https://www.facebook.com/settings/?tab=applications och börja sedan om på http://frukost.bestwestern.se/
Hjälper inte detta så testa också att rensa cachen i din webbläsare. Hur man gör det skiljer sig mellan olika webbläsare, enklaste sättet att ta reda på hur du gör med just din dator är genom att googla ”rensa cache” och sedan vilken webbläsare du använder.

Den jag skickade frukosten till fick inget SMS!
Ibland kan det dröja ett litet tag innan SMS:et kommer fram men om det gått flera timmar så var vänlig och kontakta oss på info@bestwestern.se så skickar vi ett nytt. Kom ihåg att skicka med mottagarens telefonnummer och ditt namn och e-postadress.

Hur får jag tag i en gratisfrukost att ge bort?
Vi har ibland kampanjer där vi ger bort frukostar på våra hotell i hela Sverige. Om du inte hittar någon just nu så är det förmodligen för att vi inte har någon sådan kampanj för tillfället. Men 99:- för en hotellfrukost är ju väldigt prisvärt också, tycker du inte?

Enligt er släpps gratisfrukostar klockan 06.00. Det stämmer inte alltid.
Under perioder när vi ger bort frukostar brukar det vara väldigt många inne på sidan samtidigt just klockan 06.00, vilket kan orsaka mindre förseningar. Men håll ut, den som väntar på något gott…

Jag har en annan fråga eller ett problem som inte listas här!
Beskriv problemet eller frågan så tydligt du kan och skicka det i ett mail till oss på info@bestwestern.se så ska vi försöka reda ut det. Om det gäller ett tekniskt problem, skriv vilken webbläsare du använder och om det gäller en mobil eller dator samt vilken tid det gäller.